Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΛΟΥΣΤΡΟΣ : Τέσσερα ποιήματα

Στείλτε και σεις τους δικούς σας στίχους
ή των ποιητών που αγαπάτε
συμμετέχοντας στην παγκόσμια ημέρα ποίησης
στο mail του βιβλιοπωλείου: n-lamp@otenet.gr


Kάτι να φέγγει

Έπαψα πια στις προσευχές μου να ζητώ
Το στίχο τον επιούσιο
Έχω φρεσκοκατεψυγμένους και πορεύομαι
Εδώ κι εκεί μονάχα όταν ο οίστρος
Μου πυρώνει την ανάσα
Πριν ξεθυμάνω δέομαι σαν άλλοτε
Να δώσει η νύχτα άδεια
Να γράψω κάτι φωτεινό
Να τη αγγίξει

Αλόννησος

Δεν είναι τόπος που σου πρέπει η Αλόννησος
Για πολιτείες όμορες της άνοιξης σε είχα
Όμως παράπονο μην έχεις γιατί το’ξερες
Αφού στην εξορία μ’έστειλες των αναμνήσεων
Μαζί μου πως θα σ’ έπαιρνα το δίχως άλλο
Θα στο ’παν κι άλλοι που σε πόθησαν λιγότερο
Για όποιον της αγάπης κληρωτό που επέζησε
Ελπίδες θνησιμαίες δεν υπάρχουν


Απονενοημένο

Κρατάω τη ζωή μου όμηρο
Δεν θα την ανταλλάξω
Παρά με μια κούπα έρωτα
Ή διάολε με ένα στίχο
σκοπευτή
Τα μαύρα πρέπουν

Ωσάν οι ποιητές έζησα τον έρωτα
Με την ορμή εφήβου
Και την ευγένεια παθολόγου
Ταυτόχρονα
Κι έμαθα πως τα μαύρα πρέπουν
Στη γυναίκα
Καθώς το πάθος μόνο σαν
Αντιφέγγισμα του πένθους
Μας χαρίζει

Ωσάν ερωτευμένος καρπώθηκα την ποίηση
Καθώς ανυποψίαστος
Στην πλάτη του βουνού
Κάτω απ’ το κρεμασμένο χιόνι
Έδρεψα δάφνη
Κι έπαθα να πιστέψω
Πως η αφέλεια του στίχου
Είναι το μόνο ελαφρυντικό
Όταν ασήκωτη η ελπίδα
Μας πλακώνει
Από τις εκδόσεις ΕΜΒΟΛΙΜΟΝ κυκλοφορεί
η ποιητική συλλογή του Δημήτρη Σαλούστρου
"Θάλασσας βυθός"

Δεν υπάρχουν σχόλια: