Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΛΟΥΣΤΡΟΣ : Συγκάτοικοι

Στείλτε και σεις τους δικούς σας στίχους
ή των ποιητών που αγαπάτε
συμμετέχοντας στην παγκόσμια ημέρα ποίησης
στο mail του βιβλιοπωλείου: n-lamp@otenet.gr

Συγκάτοικοι

Με τις εργένισσες λέξεις συγκατοικώ
Μαζί τους ξενυχτώ γλεντώ μαζί τους
Σκουπίζω συγυρίζω εγώ
Εκείνες μου διηγούνται παραμύθια
Μου περιγράφουν τις γραμμές των κοριτσιών
Που δε μ’ αγάπησαν
Των μαυροφορεμένων γυναικών
Μου μολογούν τους σκεπασμένους πόθους
Κάποτε πάλι ώρες ρέμπελες
Λόγια μου λένε του κρασιού
Παυσίπονες αλήθειες
Στο χρόνο που δε δίνουνε λογαριασμό
Κι ασύνταχτες όπως χορεύουν πόσο χαίρονται
Και πως για ύπνο που γυρίζουν το πρωί
Και το ηλιανέβασμα το παίρνουνε για δείλι
Τους φτάνει να περνιούνται για σοφές
Απλώς που το κατάλαβαν
Ανάποδα η ζωή μας πως βαδίζει
Κι ύστερα να μου δείξουν πως ξεπόνεσαν
Μες στο ποτήρι αδειάζουν την αλήθεια τους
Ταπεινωμένες πόσο νιώθουν και μισές
Που του συρμού έντυσαν νοήματα φτηνά
Και που από φόβο δεν ετόλμησαν
Να γίνουν πρόταση


Από τις εκδόσεις ΕΜΒΟΛΙΜΟΝ κυκλοφορεί
η ποιητική συλλογή του Δημήτρη Σαλούστρου
"Θάλασσας βυθός"

Δεν υπάρχουν σχόλια: