Τρίτη 18 Μαρτίου 2008

ΗΒΗ ΣΩΝΙΔΟΥ - ΤΣΑΚΝΑΚΗ : Αφροδίτη

Στείλτε και σεις τους δικούς σας στίχους
ή των ποιητών που αγαπάτε
συμμετέχοντας στην παγκόσμια ημέρα ποίησης
στο mail του βιβλιοπωλείου: n-lamp@otenet.gr

ΑΦΡΟΔΙΤΗ

Ο χιτώνας μου κολλάει πάνω μου
περιγράφει το σώμα κόρης του γιαλού
του Αιγαίου, της θάλασσας,
βουτηγμένης στ’άρωμα του μπάτη
φύκια και κοχύλια στα μαλλιά μου.

Βούτηξα στο αιώνιο στοιχείο
κι’ένιωσα να συνταράσσομαι συθέμελα
μήν είναι στοίχειωμα, μάγεμα,
αντάμωμα αρχαίου και νέου ;

Μήν είναι κύκλος σπείρας
που με περιβάλλει
και με τραβάει στο αιώνιο
και στην ομορφιά της νεκρανάστασης ;

Ο χιτώνας μου γλίστρησε από πάνω μου,
το σώμα μου διαχρονικό,
η πηγή της Δημιουργίας ! !
Λουσμένο στο άρωμα του μπάτη
και ζωγραφισμένο με το χρώμα του ήλιου...

Κόρη του χθές χωρίς ιμάτιο ή χιτώνα,
κόρη του σήμερα χωρίς φόρεμα,
όπως θέλετε πάρτε το,
όμως σκεφτήτε...

Είμαι συνέχεια η ίδια.
γυναίκα, αίλουρος των αιώνων
πηγή ερώτων και ζωής
άρωμα βουνών, κάμπου, γιαλού,

άρωμα γυναίκας, άρωμα ζωής
άρωμα ύπαρξης!!
Το νερό το στοιχείο μου,
η φύση το βασίλειό μου
κι’ο άνδρας το μυστικό της ύπαρξής μου!

Έτσι απλά διαχρονικά αιώνια και θαυμαστά!

Αφροδίτη, κόρη θάλασσας αφρισμένης,
λευκανθισμένης, ομορφογέννας.
Δημιουργία, γυναίκα, αιδώς, ύπαρξη
γή, πλάση, Ελλάδα, θάλασσα, φύση, κόρη,
γένους θηλυκού...


Η Ήβη Σωνίδου-Τσακνάκη
είναι πτυχιούχος της Γαλλικής Φιλολογίας του παν/μίου Αθηνών.
Κατάγεται από το Βόλο όπου και διαμένει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: