Ανακοινώνονται σήμερα
21/03/2013 τα επίσημα αποτελέσματα του διαγωνισμού ΕΛΙΚΩΝ που διοργάνωσαν από κοινού
το περιοδικό ΒΟΙΩΤΙΑ και το βιβλιοπωλείο/εκδόσεις Σύγχρονη Εκφραση.
Σύμφωνα με την Επίσημη Προκήρυξη
του 2ου Διαγωνισμού ΕΛΙΚΩΝ απονέμονται 3 βραβεία και 3 έπαινοι.
- Το 1ο Βραβείο του 2ου Ποιητικού Διαγωνισμού ΕΛΙΚΩΝ απονέμεται στην κ. Ελένη Αλεξίου συμμετοχή με το ψευδώνυμο Αντίκλεια για το ποίημα "Το Πέτρινο Σπίτι" με συνολική βαθμολογία 69 βαθμών.
- Το 2ο Βραβείο του 2ου Ποιητικού Διαγωνισμού ΕΛΙΚΩΝ απονέμεται στην κ. Μαίρη Μαυρωνά συμμετοχή με το ψευδώνυμο Ηδύλη για το ποίημα "Νεφέλωμα από Λήθη" με συνολική βαθμολογία 68 βαθμών.
- Το 3ο Βραβείο του 2ου Ποιητικού Διαγωνισμού ΕΛΙΚΩΝ απονέμεται στον κ. Ηλία Κατσάνο συμμετοχή με το ψευδώνυμο Ερωτόκριτος για το ποίημα "Δεν Ηξερα" με συνολική βαθμολογία 59 βαθμών.
Οι Επαινοι
- Ο Α' Επαινος του 2ου Ποιητικού Διαγωνισμού ΕΛΙΚΩΝ απονέμεται στον κ. Δημήτρη Α. Δημητριάδη συμμετοχή με το ψευδώνυμο Ευάγγελος Αγγελίδης για το ποίημα "Εσύ Τι Λες Βλαδίμηρε Μαγιακόφσκι" με συνολική βαθμολογία 58 βαθμών.
- Ο Β' Επαινος του 2ου Ποιητικού Διαγωνισμού ΕΛΙΚΩΝ απονέμεται στην κ. Έλλη Κόλλια συμμετοχή με το ψευδώνυμο Καλυψώ για το ποίημα "Ζωή Ελκόμενη" με συνολική βαθμολογία 57 βαθμών.
- Ο Γ' Επαινος του 2ου Ποιητικού Διαγωνισμού ΕΛΙΚΩΝ απονέμεται στην κ.Ντέπη Φαρκάτση συμμετοχή με το ψευδώνυμο Σύλβια για το ποίημα "Ανοίγοντας τα Μάτια" με συνολική βαθμολογία 56 βαθμών.
Η ποιότητα των συμμετοχών στον
2ο Ποιητικό Διαγωνισμό ΕΛΙΚΩΝ ανήλθε σε υψηλά επίπεδα.
Το νικητήριο ποίημα
ΤΟ ΠΕΤΡΙΝΟ ΣΠΙΤΙ
Μεγάλωσα χωρίς πατέρα
-κι εκείνος χωρίς γιο-.
Ετσι δεν έμαθα να ξυρίζομαι
και να παίζω πόλεμο.
Η μητέρα δεν ήταν άνθρωπος
ήταν η κούκλα που δεν πρέπει να
παίζουνε τ' αγόρια.
Μου αγόραζε όπλα και στρατιωτάκια.
Τα έθαβα, τα ξέθαβα
έπαιζα "κηδεία".
Μεγάλωσα με ιστορίες για Κύκλωπες
και Δούρειους Ιππους.
Οι φίλοι μού έλεγαν πως μόνο ο
κακός ο λύκος είναι αληθινός.
Μια μέρα η γιαγιά μου έβγαλε απ'
την κοιλιά του
τις πέτρες της απουσίας.
Χτίσαμε μ' αυτές ένα σπίτι -έμπαινε
μέσα και φώναζε
"γιε μου, γιε μου" -χωρίς
βεράντες
-όλοι φοβόμασταν ότι θα έπεφτε
μια μέρα από το μπαλκόνι.
Εκείνη προτίμησε κάτι πιο θεαματικό.
Πνίγηκε μόνη τη νύχτα.
ΕΛΕΝΗ ΑΛΕΞΙΟΥ (Αντίκλεια)
Στον ειδικό κλάδο του 2ου Ποιητικού Διαγωνισμού ΕΛΙΚΩΝ όπου οι συναγωνιζόμενοι απέστειλαν ποιήματα για τη Λιβαδειά και γενικότερα για τον χώρο της Βοιωτίας η ποιότητα των συμμετοχών ήταν αρκετά υψηλή. Νικήτρια του ειδικού βραβείου που έχει θεσπίσει ο Σύλλογος Οι Φίλοι του ΞΕΝΙΑ Λιβαδειάς αναδείχθηκε η συμμετοχή με το ψευδώνυμο Αλμπερτίν για το ποίημα με τίτλο "Λιβαδειά".
Η βαθμολογία όλων των συμμετοχών διαμορφώθηκε ως ακολούθως.
Το νικητήριο ποίημα
την ώρα που στα γιγαντόσωμα σπίτια διασώζονται στη ναφθαλίνη του μέλλοντος δικαιολογημένες οι μέρες,
την ώρα που στα μικρόσωμα καφενεία ανοίγουν τα ασήμαντα παράθυρα του χτες Σαββατοκύριακες οι ζωές,
την ώρα που στη μοντέρνα πόλη αναρρώνουν μαχαιρωμένα
τα παμπάλαια κρίματα του σήμερα,
αυτήν την άυπνη ώρα
του άπλαστου ύπνου των αποδημητικών παιδιών,
κατάχλομη η Μνημοσύνη
φοράει τα φεγγαρόφωτα σανδάλια της
και
ανηφορίζει το αμνημόνευτο μονοπάτι
της πυκνογραμμένης Λήθης.
Φτάνει στην Ωραία Πύλη του τιμωρημένου ανορθόγραφου χρόνου
Ρίχνει το πάμφτωχο κέρμα της
στον κατακρημνισμένο φύλακα του σεληνιασμένου αειθαλούς αγάλματος
Βαδίζει θαρραλέα και ευλαβικά στα ίχνη των ανοξείδωτων προφητειών
Ακολουθεί την απαρηγόρητη κηδεία των νεκρών Αιώνων
στις λιπόθυμες όχθες της μαυροφορεμένης Έρκυνας
Ακούει την αφρισμένη μελωδία των αρματωμένων φύλλων καταρτιών
που παιανίζουν τα τρικυμισμένα δέντρα
Παρασύρεται από τους ακατόρθωτους καταρράχτες του αρχαιοελληνικού
δισκοπότηρου μύθου
Προσκυνά τα πάλλευκα μάρμαρα του μολυβένιου βασιλιά Διός
Κολυμπάει στην αιχμάλωτη νύμφη κλεψύδρα του αφηγημένου θρύλου ποταμού
Ανεβαίνει τα παλιρροιακά σκαλιά της χαραγμένης πίστης των ραβδοσκόπων
προσκυνητών της πεπρωμένης Ιερουσαλήμ
Χειροκροτεί στο θέατρο τις αντανακλάσεις τραγωδίες του έμμετρου μέλλοντος
ποταμού
Σκαρφαλώνει στα βράχια σπαράγματα των απρόοπτων τουριστών
Μπαίνει στο ολομόναχο μπαλκόνι Κάστρο ουρανό
των πάνοπλων Δονκιχωτικών Καταλανών
Ξαπλώνει κάτω από τα πολυώροφα χρονοντούλαπα πλατάνια
Φιλάει τα κατάστικτα τραύματα χέρια του ιερομόναχου μάντη
Λούζεται στα αρχαία ρητορικά νερά της Μίδειας σιωπής
Φωτογραφίζει στους νερόμυλους και στις νεροτριβές
τις πένθιμες ανταύγειες του ανάπηρου καιρού
Διασχίζει τα γεφύρια των σπασμένων χαλασμάτων χωρισμών
Μαζεύει τις βιογραφικές πέτρες της εφημερεύουσας παρακμής
Περιηγείται στα μουσεία καλεντάρια ημερολόγια
του μεταμφιεσμένου προμηθευτή χρόνου
Μπαίνει στο αμετάφραστο μαντείο
Βλέπει τον δολοφονημένο Τροφώνιο
να γράφει και να ξαναγράφει
τα αστραφτερά υστερόγραφα του
στους κληρονόμους του αιώνιου Εφετείου
παίζοντας ζάρια με τον Προμηθέα.
Αλμπερτίν
Ολες οι συμμετοχές στον 2ο Ποιητικό Διαγωνισμό ΕΛΙΚΩΝ ήταν αρκετά
υψηλής ποιότητας, άλλωστε η ποίηση δεν βαθμολογείται ούτε ταξινομείται. Ο διαγωνισμός
ΕΛΙΚΩΝ δεν αποτελεί παρά μια αφορμή, μια πρόφαση, για να ασχοληθούμε
με εκείνο που τόσο πολύ αγαπάμε ειδικά σήμερα την 21η Μαρτίου 2013, την Παγκόσμια
Ημέρα Ποίησης. Δείτε τη βαθμολογία όλων των συμμετοχών.
ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ
|
ΤΙΤΛΟΣ
|
B
|
ΔΙΑΦΑΝΟ 9
|
ΦΕΥΓΑΛΕΑ ΗΔΟΝΗ
|
47
|
ΑΦΡΟΔΙΤΗ
|
ΤΟ ΔΕΝΤΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ
|
45
|
ΟΥΡΑΓΟΣ
|
ΔΕΙΛΙΝΑ
|
54
|
ΜΑΡΙΑ Κ.
|
Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
|
40
|
Ο ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ
|
--------------------------
|
44
|
ΠΡΑΞΑΝΔΡΟΣ
|
ΠΕΝΤΑΔΑΚΤΥΛΕ
|
41
|
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ
|
ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ, ΒΛΑΔ. ΜΑΓΙΑΚΟΦΣΚΙ;
|
58
|
ΜΠΡΟΤΩ Π. ΚΩΤΙ
|
Ο ΕΡΓΑΤΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ
|
38
|
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΥ
|
ΑΓΙΟ ΜΥΣΤΙΚΟ
|
51
|
ΜΟΛΥΒΟΚΡΑΤΩΡ
|
ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΡΩΙΝΟΥ
|
50
|
ΜΑΤΙΑ ΨΥΧΗΣ
|
ΣΙΓΑΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ
|
43
|
VICTORIA MI
|
-----------------
|
52
|
ΚΑΛΥΨΩ
|
ΖΩΗ ΕΛΚΟΜΕΝΗ
|
57
|
ΚΥΚΛΑΜΙΝΟ 1
|
ΓΥΝΑΙΚΑ
|
37
|
ΒΙΡΓΚΩ
|
ΜΙΚΡΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ
|
51
|
ΒΙΚΤΩΡ
|
ΑΓΓΙΓΜΑ ΨΥΧΗΣ
|
43
|
ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ
|
ΠΛΗΡΗ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΘΕΩΝ
|
47
|
ΠΕΤΡΟΣ ΑΛΚΑΜΕΝΗΣ
|
ΡΕΔΕΣΤΟΣ
|
43
|
ΑΡΙΑΔΝΗ ΠΟΛΙΤΗ
|
ΑΝΕΜΟΖΑΛΗ
|
44
|
ΙΑΝΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ
|
ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ ΜΙΑΣ ΔΡΟΣΟΣΤΑΛΙΔΑΣ
|
45
|
ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ
|
ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ
|
59
|
ΚΑΙΣΑΡ
|
ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ
|
47
|
ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΟΥΚΑΣ
|
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ
|
49
|
GALIF
|
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
|
40
|
ΛΕΥΚΟΡΕΙΤΗΣ
|
ΣΤΟ ΑΝΗΦΟΡΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
|
46
|
ΛΕΥΤΕΡΟΣ
|
ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΝΑ
|
43
|
ΝΟΣΤΑΛΓΟΣ
|
ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ
|
46
|
JUNIPER ICESHIMMER
|
ΜΗ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ
|
44
|
GEORGINA POWER
|
ΦΩΣ
|
41
|
ΕΛΠΗΝΩΡ
|
ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΦΟΝΤΟ
|
45
|
ΧΛΟΗ ΔΡΟΣΑΥΓΗ
|
Η ΕΠΩΔΟΣ
|
50
|
ΞΑΝΘΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ
|
ΡΕΣΑΛΤΟ ΑΓΑΠΗΣ ΑΣΤΡΙΚΟ
|
43
|
ΝΗΠΕΝΘΗΣ
|
ΖΩΗ ΚΑΙ ΠΟΙΗΣΗ
|
44
|
ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ
|
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
|
42
|
ΣΟΛΑΚΑΣ
|
ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
|
47
|
ΑΓΓΕΛΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ
|
ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΡΟΣ
|
43
|
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΚΡΗΣ
|
Η ΣΥΝΑΞΗ ΤΟΥ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
|
41
|
ΡΩΜΑΝΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
|
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
|
42
|
ΗΔΥΛΗ
|
ΝΕΦΕΛΩΜΑ ΑΠΟ ΛΗΘΗ
|
68
|
ΑΗΔΟΝΙΣ
|
ΦΩΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑ
|
43
|
ΛΕΤΤΗ ΑΥΓΟΥΣΤΗ
|
ΧΑΝΟΥΜΕ…
|
44
|
ΑΣΤΕΡΟΧΡΩΜΟΣ
|
ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΩ
|
42
|
ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ
|
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΥΤΟΠΙΑ
|
46
|
ΑΝΤΙΚΛΕΙΑ
|
ΤΟ ΠΕΤΡΙΝΟ ΣΠΙΤΙ
|
69
|
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
|
ΚΙΧΛΗ
|
50
|
ΡΟΔΙΝΗ
|
ΝΙΦΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ
|
44
|
DEIDARA
|
ΚΑΝΟΝΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
|
38
|
ΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΑΜΜΟΣ
|
Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ
|
46
|
ΒΡΥΣΙΝΑΣ
|
ΘΥΜΑΣΑΙ, ΕΥΡΩΠΗ;
|
41
|
ΠΥΡΙΜΑΧΟΣ
|
ΛΗΣΜΟΝΙΑ
|
53
|
ΡΕΝΑΤΑ
|
ΠΩΣ;
|
39
|
ΕΛΕΝΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
|
ΜΙΑ ΕΙΔΗΣΗ
|
39
|
ΠΗΝΕΛΟΠΗ
|
ΩΚΥΑΛΟΙ ΨΙΘΥΡΙΣΜΟΙ
|
55
|
ΜΥΡΩΝΑΣ
|
ΠΝΕΕΙ
|
49
|
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΑΛΑΝΤΙΝΟΣ
|
ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ
|
48
|
ΛΕΥΚΙΠΠΗ
|
Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΚΑΛΑ
|
51
|
ΕΡΩΦΙΛΗ
|
ΑΝΕΙΠΩΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
|
46
|
ΠΗΝΕΛΟΠΗ
|
Η ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ
|
42
|
ΣΥΝΝΕΦΑΚΙ
|
ΓΕΝΝΑΕΙ ΣΤΙΧΟΥΣ Η ΑΫΠΝΙΑ
|
49
|
ΧΙΤΑΦ
|
ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
|
55
|
ΣΥΛΒΙΑ
|
ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ
|
56
|
ΑΝΝΑ ΓΑΛΗΝΗ
|
ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ;
|
43
|
ΕΥΜΕΝΗΣ
|
ΣΤΟΝ ΤΑΚΗ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ
|
43
|
ΑΝΗΣΥΧΟΣ
|
ΧΟΡΤΟ ΔΕ ΓΥΡΕΨΕ Ν’ ΑΝΑΨΕΙ
|
45
|
ΓΛΑΥΚΟΣ ΜΕΛΑΚΗΣ
|
ΝΥΧΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
|
40
|
ΗΩΣ
|
ΕΡΩΤΑΣ
|
46
|
ΜΗΤΣΟΣ ΤΑΥ
|
Ο ΠΟΙΗΤΗΣ
|
47
|
ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΝΤΗ
|
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ
|
45
|
ΜΑΡΙΑ Κ.
|
Ο ΕΡΩΤΑΣ
|
46
|
ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΟΥ
|
ΣΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ
|
49
|
ΚΥΡΟ ΠΟΝΤΕ
|
ΟΙ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ
|
47
|
ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΟΥΡΓΙΤΙ
|
Η ΠΥΓΟΛΑΜΠΙΔΑ
|
45
|
ΜΑΡΝΙΣ
|
ΠΡΟΑΣΤΙΑ
|
53
|
ΚΡΑΣΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
|
ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
|
53
|
ΣΟΡΕΛ ΜΑΝΑΙΣΗ
|
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ
|
46
|
ΑΡΙΑΔΝΗ
|
ΦΟΒΟΣ
|
41
|
ΓΚΟΛΙΟΣ
|
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
42
|
ΝΙΚΟΣ ΚΩΡΠΟΣ
|
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΕΡΕΣ
|
44
|
ΑΙΘΡΑ
|
ΗΧΩ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ
|
39
|
ΕΛΕΒΟΡΟΣ
|
ΤΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΙΗΣΗ
|
50
|
ΚΛΕΛΙΑ
|
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
|
47
|
ΟΡΕΣΤΗΣ ΜΑΓΟΥΛΑΣ
|
ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΒΡΟΧΗ
|
45
|
ΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
|
ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ
|
50
|
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΤΖΟΥΡΙΣΤΗΣ
|
Ο ΓΕΥΣΙΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ
|
45
|
ΑΡΟΥΡΗΣ
|
ΚΑΙ ΟΜΩΣ…
|
47
|
ΠΕΤΡΟΣ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΟΣ
|
ΤΟ ΠΕΤΑΜΕΝΟ ΚΛΕΙΔΙ
|
43
|
ΤΕΡΨΙΧΟΡΗ
|
ΠΑΡΗΛΘΑΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
|
42
|
JEAN
|
ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ
|
41
|
ΑΒΑΝΤΙΔΑ ΕΥΓΕΝΙΚΗ
|
Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ
|
43
|
ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΒΑΛΒΗ
|
ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
|
49
|
ΡΑΣΚΟΛΝΙΚΩΦ
|
ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ
|
51
|
ΠΕΤΡΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΥ
|
ΚΛΕΙΣΤΟ ΛΟΓΩ ΑΠΟΡΙΑΣ
|
45
|
NOMAD
|
ΓΗ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ
|
44
|
ΛΑΧΕΣΙΣ
|
SOMNUS ETERNUS
|
55
|
ΜΑΡΙΑ ΠΑΥΛΟΥ
|
ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΡΥΔΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
|
42
|
Στον ειδικό κλάδο του 2ου Ποιητικού Διαγωνισμού ΕΛΙΚΩΝ όπου οι συναγωνιζόμενοι απέστειλαν ποιήματα για τη Λιβαδειά και γενικότερα για τον χώρο της Βοιωτίας η ποιότητα των συμμετοχών ήταν αρκετά υψηλή. Νικήτρια του ειδικού βραβείου που έχει θεσπίσει ο Σύλλογος Οι Φίλοι του ΞΕΝΙΑ Λιβαδειάς αναδείχθηκε η συμμετοχή με το ψευδώνυμο Αλμπερτίν για το ποίημα με τίτλο "Λιβαδειά".
Η βαθμολογία όλων των συμμετοχών διαμορφώθηκε ως ακολούθως.
ΞΑΝΘΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ
|
ΛΙΒΑΔΕΙΑ
|
43
|
ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ
|
ΒΟΙΩΤΙΑ ΑΙΩΝΩΝ
|
45
|
ΗΦΑΙΣΤΟΣ
|
ΛΙΒΑΔΕΙΑ
|
40
|
ΡΕΝΑΤΑ
|
ΛΙΒΑΔΕΙΑ
|
40
|
ΕΛΕΝΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
|
ΒΟΙΩΤΙΑ
|
42
|
ΕΡΩΦΙΛΗ
|
ΣΤΟΥ ΕΛΙΚΩΝΑ ΤΗ ΣΙΩΠΗ
|
44
|
ΕΡΑΤΩ
|
ΛΕΒΑΔΟΣ ΚΑΙ ΛΑΟΝΙΚΗ
|
44
|
ΓΛΑΥΚΟΣ ΜΕΛΑΚΗΣ
|
ΒΟΙΩΤΩΝ ΓΗ
|
46
|
ΜΗΤΣΟΣ ΤΑΥ
|
ΛΟΞΗ ΦΑΛΑΓΓΑ ΤΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
|
47
|
JUNIPER ICESHIMMER
|
ΚΟΙΛΑΔΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΩΝ
|
49
|
ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΟΥΡΓΙΤΙ
|
Η ΩΡΑΙΑ ΛΙΒΑΔΕΙΑ
|
46
|
ΠΕΤΡΟΚΕΡΑΣΟ
|
ΕΡΚΥΝΑ
|
46
|
ΕΡΑΣΤΡΟΥΛΑ
|
ΕΡΑΤΩ ΚΑΙ ΠΗΓΑΣΟΣ
|
45
|
ΜΑΝΙΑΤΗΣ
|
ΒΟΙΩΤΙΑ
|
51
|
ΕΛΕΒΟΡΟΣ
|
ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ
|
47
|
ΜΑΡΙΑ ΠΑΥΛΟΥ
|
ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΣΕ ΣΕΝΑ…
|
43
|
ΑΛΜΠΕΡΤΙΝ
|
ΛΙΒΑΔΕΙΑ
|
60
|
Το νικητήριο ποίημα
Λιβαδειά
Τις αναίτιες νύχτες,την ώρα που στα γιγαντόσωμα σπίτια διασώζονται στη ναφθαλίνη του μέλλοντος δικαιολογημένες οι μέρες,
την ώρα που στα μικρόσωμα καφενεία ανοίγουν τα ασήμαντα παράθυρα του χτες Σαββατοκύριακες οι ζωές,
την ώρα που στη μοντέρνα πόλη αναρρώνουν μαχαιρωμένα
τα παμπάλαια κρίματα του σήμερα,
αυτήν την άυπνη ώρα
του άπλαστου ύπνου των αποδημητικών παιδιών,
κατάχλομη η Μνημοσύνη
φοράει τα φεγγαρόφωτα σανδάλια της
και
ανηφορίζει το αμνημόνευτο μονοπάτι
της πυκνογραμμένης Λήθης.
Φτάνει στην Ωραία Πύλη του τιμωρημένου ανορθόγραφου χρόνου
Ρίχνει το πάμφτωχο κέρμα της
στον κατακρημνισμένο φύλακα του σεληνιασμένου αειθαλούς αγάλματος
Βαδίζει θαρραλέα και ευλαβικά στα ίχνη των ανοξείδωτων προφητειών
Ακολουθεί την απαρηγόρητη κηδεία των νεκρών Αιώνων
στις λιπόθυμες όχθες της μαυροφορεμένης Έρκυνας
Ακούει την αφρισμένη μελωδία των αρματωμένων φύλλων καταρτιών
που παιανίζουν τα τρικυμισμένα δέντρα
Παρασύρεται από τους ακατόρθωτους καταρράχτες του αρχαιοελληνικού
δισκοπότηρου μύθου
Προσκυνά τα πάλλευκα μάρμαρα του μολυβένιου βασιλιά Διός
Κολυμπάει στην αιχμάλωτη νύμφη κλεψύδρα του αφηγημένου θρύλου ποταμού
Ανεβαίνει τα παλιρροιακά σκαλιά της χαραγμένης πίστης των ραβδοσκόπων
προσκυνητών της πεπρωμένης Ιερουσαλήμ
Χειροκροτεί στο θέατρο τις αντανακλάσεις τραγωδίες του έμμετρου μέλλοντος
ποταμού
Σκαρφαλώνει στα βράχια σπαράγματα των απρόοπτων τουριστών
Μπαίνει στο ολομόναχο μπαλκόνι Κάστρο ουρανό
των πάνοπλων Δονκιχωτικών Καταλανών
Ξαπλώνει κάτω από τα πολυώροφα χρονοντούλαπα πλατάνια
Φιλάει τα κατάστικτα τραύματα χέρια του ιερομόναχου μάντη
Λούζεται στα αρχαία ρητορικά νερά της Μίδειας σιωπής
Φωτογραφίζει στους νερόμυλους και στις νεροτριβές
τις πένθιμες ανταύγειες του ανάπηρου καιρού
Διασχίζει τα γεφύρια των σπασμένων χαλασμάτων χωρισμών
Μαζεύει τις βιογραφικές πέτρες της εφημερεύουσας παρακμής
Περιηγείται στα μουσεία καλεντάρια ημερολόγια
του μεταμφιεσμένου προμηθευτή χρόνου
Μπαίνει στο αμετάφραστο μαντείο
Βλέπει τον δολοφονημένο Τροφώνιο
να γράφει και να ξαναγράφει
τα αστραφτερά υστερόγραφα του
στους κληρονόμους του αιώνιου Εφετείου
παίζοντας ζάρια με τον Προμηθέα.
Αλμπερτίν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου